Tuesday, September 27, 2016

MY HERO

Hi dear crafty friends,
It's Angela here and I have a new scrapbook page to show you that I made using the super fun Halloween collection by The Robin's Nest.
I love Halloween, it's inspiring to me and it's great fun.
I saw this amazing paper with a haunted house and a big moon that gave me the idea to create the page I'm about to show. The paper is so beautiful that it was a pity to cut it, so I decided to create just a small strip - about 3 inches - of a contrasting paper to allocate my title and my photo.
I sticked together the two papers with two different washi tapes.

Ciao miei cari amici,
Sono Angela e ho un nuovo layout da mostrarvi che ho realizzato usando la divertentissima collezione di Halloween di The Robin's Nest.
Io adoro Halloween, è fonte di divertimento e di ispirazione.
Ho visto questa fantastica carta con una casa stregata ed una grande luna che mi ha dato l'idea di creare la pagina che sto per mostrarvi. La carta è così bella che era un peccato tagliarla, così ho deciso di abbinarla ad una piccola striscia - circa 3 inches - di carta in contrasto dove posizionare foto e titolo.
Le due carte le ho poi attaccate una all'altra usando del washi.

You're My Hero Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest

Then I cut a piece of vellum like a beam of light to put pointing towards the moon.
Ho poi tagliato un foglio di acetato a forma di fascio di luce da posizionare puntato verso la luna.

You're My Hero Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest

I adhere it to the papers with a few glue dots under the photo and a bat on it and voilà!

Per attaccarlo ho usato delle glue dots messe sotto la foto ed un pipistrello e voilà!

You're My Hero Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest

Isn't it fun?
I wrote the journaling with a white gel pen on a black tag and, as a finishing touch, a few Dew Drops black and orange.
Hope you like it and get prepared to Halloween!

Non è divertente?
Il journaling l'ho scritto con una penna gel bianca sopra ad una tag nera e, come tocco finale, alcune Dew Drops nere ed arancioni.
Spero vi piaccia e preparatevi, tra poco è Halloween1

Love NG

The Robin's Nest Products used - Prodotti usati:
Spooky Dew Drops
Black Dew Drops
Orange Bones 12" cardstock
Haunted House 12" cardstock
Others - Altro:
Vellum - Acetato
White gel pen - Penna gel bianca
washi tapes
paper clips - graffette

17 comments:

Milena Mutinelli said...

meravigliosoooooooooooooooooo

The Robins Nest OCrowley said...

So cute!! Great job!

Angela Tombari said...

Grazie super amica!

Angela Tombari said...

Thank you!!

Colleen said...

Awesome page. Love how you did the light.

Laura said...

Very clever solutIon. With this new hero in town, I fell myself happier

Michelle Wells said...

Abesolutely loved this!

Michelle Wells said...

Abesolutely loved this!

Michelle Wells said...

Abesolutely loved this!

Michelle Wells said...

Abesolutely loved this!

marie-christine denis said...

Love this layout Angela, bravo!!!!

Angela Tombari said...

Ahahah! Thanks Laura!

Angela Tombari said...

Thank you dear Michelle! <3 <3 <3

Angela Tombari said...

Merçi Marie-Christine! Bisou!

Tracy F. said...

Such a fun page! Love it!

Robin O'Crowley said...

I'm gonna have to steal this idea! Well done!

Charity said...

Such a clever idea for the bat signal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...